27 Januari

Hej hopp. jga lever bara så ni vet. Är hemma i mitt lilla hus nu. Orkade inte skriva något i går för jag var helt slut när jag kom hem. Träningsvärken från helvetet efter snowboardåkningen. Varenda muskel i hela kroppen värkte. ajsing bajsing. Har ont i dag också men jag kom i alla fall upp ur sängen själv höhö. Myste med Håkan i går kväll med semlor och chips (?) Annrs gör jag inte mycket. ska försöka packa upp (finns det något tråkigare). Ska slänga i mej lite frukost nuockså sedan ska jag försöka uppdatera med lite fler bilder och den där jävla filmen jag har tjatat om.

hej så länge

Kommentarer
Postat av: Jonny

haha! jag kunde knappt röra mig i går/förrgår! =P

2009-01-28 @ 09:05:59
URL: http://jonnyj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0