5 Januari

Har precis kommit hem från jobbet (självklart sätter jag mig här det första jag gör)
Fryser som en köldskadad isbit. Full fart i kaminen!
Har varit en rolig dag på jobbet faktiskt, knäpp men rolig höhö.
Nu sitter jag mest och klurar på vad jag ska stoppa i min skrikande mage. Jag har iofs klämt i mig lite choklad på jobbet. Jag tyckte det var dags att någon öppnade den sista chokladasken liksom. jag lyckades med bedriften att bara ta två bitar. duktiga jag. Bara godis på lördagar nu framöver höhö.
Nä lite mat kanske?


Kommentarer
Postat av: Sophie

Ja, jag fattar inte vrför det är så lätta att hamna framför datorn det första man gör närman kommer hem!? Skönt att höra att man inte är ensam med sin lilla last!;)



Mvh Sophie

2009-01-05 @ 16:48:16
URL: http://sophiesfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0