7 Januari

Morning!
Gud vad duktig jag är då. Gick upp 09.10 trots att jag kände mej halvdöd. Hade stora problem med att somna i går kväll. Vände och vred mig till halv ett. Att Håkan hade teven på högsta volym gjorde ju inte saken enklare direkt. Vräkte mej ur sängen och skällde lite på honom och släkte alla lampor i huset som jag inbillade mej störde min insomning. Lyckades kanske somna vid 01.30. Varför är det så här. Man har jobbat häcken av sej en hel dag och är trött men ändå somnar man inte. lyckat.

Men man slutgnällt. Har precis käkat upp min frukost och det blev faktiskt grahamsgröt i dag. Hittade ett skamfilat paket med det längst in i lådan. gött.
Har satt igång en tvätt och en eld i kaminen också så snart börjar det väl krypa upp till 17 grader här inne i alla fall.

Vad gör alla i dag då?
jobbar antagligen men inte jag inte moahaha

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag känner mig likadan idag. Gick upp kl 9.00, supertrött då jag somnade 2.30. Hur ska man uthärda den här dagen. :)

2009-01-07 @ 10:53:58
URL: http://noone08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0