choklad...

...har jag precis tryckt i mej lite. yummie.
Jobbet gick fint somsnus. Gött att vara igång igen.  Jag har härjat runt en del bland mina arbetskamrater eftersom jag vill vara ledig på lördag kväll. Jag harvarit bjuden på en fest ganska länge och den vill jag inte missa. Nu har jag i alla fall hittat en vänlig själv som tar min dag på söndag så jag gör kvällen i stället. har två kvar att fråga om dom är intresserade av min lördag kväll (inte troligt men ändå). Annars får jag jobba till nio och sedan kleta in lite smink i trynet och gå direkt till partajet från jobbet. Det löser sej sa han som sket i fläkten eller vad det heter höhö.

Nu ska jag snoka igenom alla mina bloggar och efter det har jag en dejt i sovrummet med han den där med runda glasögon och hack i pannan ni vet...

natti

Kommentarer
Postat av: marie

haha va säger: det löser sig sa han som sket i vasken. haha, men folk brukar bara höja på ögonbrynen typ :P gillar dom inte bajshumor??

2009-01-31 @ 17:27:53
URL: http://sistersdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0