Gaaaah!

Fattar ni hur länge jag har försökt få det tidigare inlägget publicerat?typ hela jävla dan. Vad är det frågan om liksom.
jaja nu har jag precis sett klart på Skönheten och odjuret (jag är en liten disneynörd) har också hunnit med att nästan elda upp huset, ett jävla vedträ trillade ut ur kaminen när jag skulle proppa i mer, men modigsom jag är tog jag tag i det och slängde in det igen. Nu luktar det ganska mycket rök här inne som jag försöker maskera lite snyggt med ett doftljus med kanelbullelukt. Funkar dåligt elelr är det jag som har för mycket snor i näsan kanske?

Pratade precis med Håkan och hörde mej för när han kommer hem. Tänkte överraska honom med plättar. Måste ju inviga min fina födelsedagspresent jag fick av honom.

resultatet kanske fastnar på bild senare, vi får se.


Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag är oxå en disney nörd,älskar skönheten och odjuret! En av mina favoriter.

2009-01-13 @ 21:21:28
URL: http://verily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0