Hemma från jobbet igen

jajjemän
Har inte uppdaterat så mycket i dag. Men det är min systers fel för hon har occuperat datorn här mellan 13-15.45 ungefär. Sen så såg vi ju på wall-e också. Fan va söt den filmen är eller? Jag blir nästan lite kär, jag har sagt det förut men säger det igen, se den!
Jaha vad händer nu då. Håkan är på jakt inne i frysen så jag antar att det blir mat snart höhö. Efter det kallar nog Harry Potter på mej, eller rättare sagt sängen. Vet inte vad jag har brist på men någonting måste det ju vara när jag är så här trött. Seg början på det nya året.

Kommentarer
Postat av: malin

fnys..jag använde den ju högst en kvart =P ja filmen var skiiitbra! glöm inte bort att leta efter min pincett..=P

2009-01-03 @ 22:26:48
URL: http://malinsandgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0