I brist på annat...

Här kommer en lista som jag snott av lilla malin höhö.

OM DIG.
1. Hur mycket är klockan just nu? 08:53
2. Namn? Maria Erika Kristin Sandgren
3. Vart bor du? Kvänum
4. Hur många barn vill du ha? Jag skulle kunna nöja mej med två små kottar
5. Vill du gifta dig? Ja, ska bara hitta någon som vill gifta sig med mej också höhö
6. Har du ätit sushi? Smakat lite
7. Favoritglass? Just nu B&J strawberry cheesecake
8. Hur många olika sorters flingor har du i kökskåpet? 2 olika sorters musli om det räkans
9. Humör? ganska nollställd

FYRA GREJJOR.
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Nä inte duktiga lilla jag inte
2. Har du en hund? Nej och kommer aldrig vilja ha heller
3. Sover du helst själv eller med någon? Det räcker med att veta att håkan ligger i andra änden. Men kommer han för nära får han stryk höhö
4. Tror du på spöken? njaäe

SKULLE:
1. Skulle du vilja vara längre? Jag är redan ganska lång men några cm till skadar ju inte
2. Skulle du vilja väga mer? Ja om det sattte sej på "rätt" ställen
3. Skulle du vilja ha sex nu?
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? Inte just nu men nästa helg skulle jag vilja gå ut höhö 

KAN.
1. Kan du röra på öronen?
2. Kan du slicka dig på näsan?
3. Kan du kolla i kors med ögonen? Japp
4. Kan dina föräldrar lita på dig? Ja det kan dom. Har oftast varit väldigt skötsam
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Om jag sitter själv hemma är jag oftast ganska tyst...
6. Kan du va på en fest utan att dricka? Ja det har hänt några gånger fast då tror alla att man är gravid så det är lika bra att supa höhö
7. Kan dina vänner lita på dig? Ja
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? nej för fan
9. Kan du suga? damsuga? Jag hatar att dammsuga
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Ja det kan jag.fast hittar jag något som jag verkligen vill ha så köper jag ju det men det är inte så att jag måste köpa bara för att jag har pengar. Jag gillar att spara.

HAR.
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Det har väl alla?
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Jajjemän
3. Har du syskon? jag är trilling så det blir ju två syskon det
4. Har du någonsin haft sex med någon? Ja gissa det du...
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? Det har dom säkert
6. Har du varit full den här månaden? Jag var full på nyårsafton senast så det räknas ju inte höhö
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Ja
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? Japp
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? Det har jag säkert
10.Har du haft sex med någon som är tre år äldre? Nej
11.Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Nej Håkan är ju fem år äldre
12.Har du blivit påkommen när du har haft sex? Ja
13.Har du haft sex med mer än tre personer? Nej
14.Har du ljugit på någon fråga än då? Nej det är fult att ljuga

Kommentarer
Postat av: Josiee

grym lista:D

2009-01-17 @ 15:10:22
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: Dianafis

3. Har du syskon? jag är trilling så det blir ju två syskon det

4. Har du någonsin haft sex med någon? Ja gissa det du...

HAHAHA jag läste frågan som om du hade haft sex med nån av syskonen.. hähä..

2009-01-17 @ 15:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0