Jag och min partner

Vad passar väl bättre såhär på 3:års dagen med en lite lista om oss. Den här har jag hittat i varannan blogg jag har vart inne i så jag ska ju självklart också lägga upp den höhö.

Hur träffades ni? På en fest. vad annars höhö
Hur länge har ni varit tillsammans? 3 år på pricken i dag
Är ni förlovade? jepp jepp
Bor ni ihop? Ja i vårat lilla hus mitt ute på åkern utanför Kvänum
Har ni barn? Inte än
Har båda körkort? eeeeh nä...bara Håkan men jag ska ta tag i det där
Kommer du ihåg er första kyss? jadå vi kysstes hejdå den där kvällen vi träffades.
Vem sa "Jag älskar dig" först? Det var Håkan och jag mins att jag blev helt shockad och varm i hela kroppen.
Vem är äldst? Håkan är nästan 6 år äldre
Vem är lägst? Håkan är 5 små cm längre än mej höhö
vilka stärntecken är ni? jag är skytt och Håkan är fisk
åller ni i handen på stan? oftast
Vad har ni gemensamt? inte så mycket fakiskt vi är ganska olika men det gör inget
kände ni varann innan ni blev iho? Nepp
Blev ni kära vid första ögonkastet? Ja i princip
har ni stora framtidsplaner? Självklart. Hus, bebisar, resor mm mm
Har ni gåtit i varandras armar? Nä faktiskt inte. Jag har kanske gråtit i Håkans armar lipsill som man är men jag har bara sett Håkan gråta en gång.
har ni varit utomlands tillsammans? ja. turkiet 07 egypten 08 också resan framöver som väntar
vilket är ert bästa minne? Jag tror det var när vi flyttade ihop och när vi förlovade oss
vem lagar bäst mat? Vi är inga mästerkockar någon av oss tyvär...
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Segar framför varsin dator eller gosar ner oss i soffan framför en film och trycker i oss något onyttigt.
Ger  ni alltid varandra en puss när ni ses? Oftast
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Några mil bara är det två kanske?
blir du lätt svartsjuk? I början var jag svartsjuk men nu inbillar jag mig att det har släppt. Håkan däremot är aldrig svartsjuk.
Ringer eller sms:ar ni mest? ringer mest
brukar nån av er prata i sömnen? Vi pratar faktiskt i sömnen båda två. Men håkan slåss i sömnen också och det är inte lika roligt. Kan bli rejäla slagsmål höhö

Det var ju skoj.
Här kommer en bild på oss när vi var i Egypten


osminkade och jävliga höhö





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0