Nyduschad

jeeeeepp. Har gått som smort på jobbet i kväll men det är ju som vanligt. Tårta fick vi också. Röda korset bjöd på det i dag och det blev lite över som vi smaskade i oss höhö.
jaha då börjar min lediga vecka då. göööött. bara möte i morn också då men det är ju inte speciellt ansträngande. I morn ska även jag och kråkan stickas för sista gången. Alltså vi ska ta tredje och sista tvinrix sprutan så vi är skyddade mot hepatit A och B för resten av livet. smidigt så man slipper tänka på att vaccinera sig och bröta innan man åker utomlands.
Sedan har mitt paket från H&M kommit. Hoppas allt passar nu bara. Annars blir jag grinig.

nepp nu ska jag blega igeom alla mina bloggar och sedan ska jag börja packa så smått....måla naglarna måste jag hinna med också. Det verkar som om kristin får vara uppe ett tag.

Kommentarer
Postat av: Sofia

jäkligt skönt o bli av med dig en vecka nu asså!!! HAHA =) Ha de så roligt o njut av ledigheten =) läs min ikke rumsrena blogg från idag haha

2009-01-20 @ 22:39:39
URL: http://snhmusic.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: jaha okej, duktigt de! haha nej då skulle man behöva gå upp riktigt tidigt om man ska orka me innan 7.

skönt med ledigt!

2009-01-21 @ 21:06:21
Postat av: Anonym

sv: jaha okej, duktigt de! haha nej då skulle man behöva gå upp riktigt tidigt om man ska orka me innan 7.

skönt med ledigt!

2009-01-21 @ 21:06:42
URL: http://alltidjuliia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0