Panik

Kommit hem från jobbet då. skiiiiit rent ut sagt. Verkar som om maginfluensan till slut har hittat till jobbet. Såklart var ju jag inne och brötade hos den drabbade. Inbillar mej redan att jag känner mej illamående. Men jag gick in med förkläde, handskar och hela kitet och har fullkomligt badat i handsprit höhö. håller tummarna för att jag klarar mej. Jag slängde mej in i duschen direkt när jag kom hem också hellre grön i huvudet än magsjuk.

Jobbar i morn 15.45-21.30 så får vi se hur det går.

Nu ska jag läsa lite bloggar och lyssna på In Flames.


Kommentarer
Postat av: marie

urk för maginfluensa!!

än har vi klarat oss iaf peppar peppar! hoppas ni slipper med!

2009-01-09 @ 23:44:39
URL: http://sistersdesign.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Asså det e skumt men i norge så hör man aldrig om någon vinterkräksjuka eller maginfluensa på vintern och så.. undrar varför..? Hoppas du inte blev smittad nu!

Nu sitter jag på jobbet och fryser och har det tråkigt. Antar att du har det bra och sover när jag skriver detta!

God natt sötnos :*

2009-01-10 @ 03:52:28
URL: http://ceciliabizzi.blogg.se/
Postat av: Malin Fjäll

Ät hela pepparkorn, har räddat mig många ggr, ta ca 2-3 st kanske 2-3 ggr om dagen. Jag hoppas du klarar dig! kram

2009-01-10 @ 09:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0