Party party

Snart i alla fall höhö
Det var en ganska så givande eftermiddag på stan. Hittade lite smått och gott. Mest smink (som vanligt). jag blev intervjuad av tidningen också. Dom hoppade på mig precis när jag och syrran kom ut från en av galleriorna. Dom frågade om jag hade börjat planera sommaren och jag sa att jag skulle jobba. Muppigt värre men jag blev helt paff stod en tjej brevid och tog massa bilder också. Ser säkert ut som en idiot men men det är ju ingen här som läser Öviks allehanda direkt höhö. Men lite ballt är det allt.
Sedan hade mamma sett Måns selmerlöv för han ska tydligen sjunga här i kväll. Jag såg däremot inte röken av honom. osis.

Har precis nu färgat håret på syrran eftersom hon tröttnat på sitt hår. Svart blev det denna gången.

Just nu sitter jag och klurar på hur jag ska sminka mej. Lite nördigt kanske men sån är jag. Här kommer lite inspirationsbilder




Skulle gärna byta fejs helt och hållet med denna tjejen...


Som ni ser är jag inne på röda läppar för tilfället
jaja vi får se vad det blir

Kommentarer
Postat av: Louise

Japp det var i kvänum men det var typ as länge sen. Men min syster Nina jobbar där :) Älskar den filmen, dom är ju inte helt fel att titta på heller :D

2009-01-24 @ 21:33:51
URL: http://lojsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0