Rubrik

Äntligen hemma från jobbet höhö. Har haft två små virriga damer hasandes efter mig hela kvällen, man blir ju inte mindre stressad liksom...
Nu är det gött att ha parkerat röva här i soffan. Hoppas jag sover längre imorn. Jobbar 16.30-21.00 i morn sådet är en liten kort tur som kallas springturen fast springer runt gör man ju för det mesta ändå höhö. Nu dröjer det inte länge fören jag åker upp till ö-vik. sist jag pratade med mammi så var det -25 där.jabba.

nepp nu ska jag snoka lite i bloggar. kanske återkommer innan John Blund kommer på besök.


Kommentarer
Postat av: marie

hehe mjo han ville ha kommentarer om "tanten" :P



nej ibland har man tur och det kan finnas massa glass-sorter..ja, ibland! :)

2009-01-17 @ 22:27:12
URL: http://sistersdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0