skrivkramp

Sitter här med röven ordentligt nedsjunken i soffan. Fick schemat i kväll så jag har precis skrivit in mina tider i almanackan 8 veckor framöver. kramp i fingrarna, därav rubriken höhö vad rolig jag är.

kvällen har varit smärtfri. var riktigt kul att jobba i kväll faktiskt. Men jag hade en nära döden upplevelse. Sprang ju upp och ner i trappan ett x antal gånger. Borde kanske hålla ögonen öppna när jag gör det för jag hade ett papper i handen som jag skulle faxa iväg och gick och glodde ner i det medans jag skuttade nerför, halkar till och glider några trappsteg med fötterna.iiiiii. kunde lika gärna trillat baklänges och slagit kålroten i liksom. jaja får väl börja ha hjälm på mej höhö.

Nu så ska jag snoka runt lite i vanlig ordning. får se om det blir något mer inlägg


Kommentarer
Postat av: marie

hihih du skrivet så roligt, jag sitter ofta å fnissar när ja läser dina inlägg :P

akta kålroten!

kram

2009-01-20 @ 11:18:29
URL: http://sistersdesign.blogg.se/
Postat av: Anonym

åå vad mysigt, men hur hinner du med de? ;) ja börjar ju skolan 8 så att ja hinner ej innan!

2009-01-20 @ 19:48:51
URL: http://alltidjuliia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0