15 Juli

morrn morrn
Har sovit så hiskeligt länge nu alltså. Har vaknat till flera gånger men har aldrig känt att jag var pigg och ville gå upp men nu fick det allt vara nog tyckte jag. Gick ut och hämtade posten förut och hittade till min lycka ett paket på en vinst från tradera. En Heineken t-shirt som fick åka på direkt. sitter som en jävla smäck och den är lite halvtransparent också. Är egentligen en kill t-shirt men i verkligehetn ser den mer tjejig ut så att säga. fan va fin den är. (För er som inte vet så heter min katt Heineken, jag hatar ju öl liksom,)

så här såg den ut på bilden i alla fall. orkar inte ta en egen bild

HEINEKEN ... Heineken Beer Imported, t-shirt small

Ball va?

Kommentarer
Postat av: Bella

Va fint att din katt heter Heineken :)

Blir du lika galen som killarna i reklamen varje gång du kommer hem och möts av missen tro?

2009-07-15 @ 12:47:13
URL: http://bellathebean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0