24 Juli

Halli hallå! Här sitter jag nedsjunken i soffan och mår gött. Har avslutat min mastodontjobbperiod på 10 dar i sträck nu. Gött. Ledig helg har man också, vad göra? Hoppas på fint väder så man eventuellt kan dra till liseberg och vända inälvorna ut och in höhö. Har förresten hittat min förlovningsring nu så nu kan alla andas ut. Den hade verkligen hamnat på det mest udda stället. Kan inte ens förklara det för det är så invecklat, men den var väl dold bakom en "stolpe" i skåpet. Ren tur att jag fick syn på den. Så nu är jag lyckligt gift igen...typ haha.
Nu ska jag fortsätta dona här. Håller på och försöker knåpa ihop en ny design. Går ju inte så bra eftersom jag inte vet hur man gör utan bara trycker hej vilt som en dåre. Satt i går kväll tills ögonen var fyrkantiga och tålamodet mer än tappat.
Ja herrejesus

Natti på er. Hörs i morn!

Kommentarer
Postat av: malin

får väl jag hjälpa dej imorn då..=P

2009-07-24 @ 22:25:59
URL: http://malinsandgren.blogg.se/
Postat av: Malin Fjäll

skönt att ringen är på plats! tänkte kolla med dig om ewes twilight böcker, om du är klar med dem så vill jag gärna lägga vantarna på dem! Jag ringer dig sen så får vi se!

2009-07-25 @ 07:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0