29 Juli

Morning!
Jahapp vaknade ju förvånansvärt tidigt i dag med, men det är ju klart jag är ju ledig så då vill tydligen inte mitt undermedvetna att jag ska sova...
Har precis slängt i mej lite frukost. Eftersom mjölken var slut fick det bli dubbelmacka med sleten ost och saft till. (buhu inget thé)Som sagt vi är i stort behov av en tripp till willys...

Ja och det blir inte bara matinköp i dag utan förhoppningsvis också kameraköp. Vihar snokat reda på det billigaste stället och det är tydligen misco. Får väl åka till typ elgiganten först och kolla på den IRL så att säga höhö. Det är inte alltid bilder stämmer överrens med verkligheten.
Måste även in en sväng till salles och hämta ut mitt paket från H&M. wihoo.

Så där har ni mina planer för i dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0