Hurtbullen nummer ett

Ja herregud vilken fart jag fick. Som om någon tryckt upp en raket i räva på mej ungefär. Här städas det på hög ni vå (inte precis just nu då men pausa är väl inte förbjudet...)
Håkan städade ändå i måndags men på något konstigt sätt lyckades jag vända upp och ner på hela huset på kvällen, orkanen gudrun släng dej i väggen liksom.
Pratade med mamma precis också och vi planerar lite smått att åka till skåne ihop vecka 33. Hoppas jagfår ledigt bara men det borde gå måste haffa chefen direkt på måndag. Har nog inte varit i skåne sen jag var 17 typ alldeles för längesen. Min familj har alltid åkt med husvagnen varje sommar till Ängelholm och bott på samma camping. Nostalgi!
Har många släktingar som bor där nere också är man ju stolt halvskåning. Hoppas detta blir av för både jag och mamma ser fram emot detta.

nepp nu får jag inte sitta här och slöa till. Lite städning kvar sen går jag nog ut och lägger mej i solen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0