Klantarsel med stort K

Ja det är jag verkligen. Det måste man ju vara om man lyckas tappa bort sin förlovningsring på 2 sekunder. La av mej ringen när jag bytte om innan jobbet i skåpet och märkte redan då att den typ försvann i tomma luften. Letade lite halvhjärtat men eftersom jag skulle börja jobba hann jag ju inte med det. Hade glömt bort det när jag gick hem och kom inte på det fören ute på parkeringen. Känner mej helt naken nu. Det mest störande i hela den här historien var ju att jag tvättade händerna innan jag åkte iväg till jobbet och hade då lagt av mej ringen på handfatet och tänkte för mej själv att den kan ju lika gärna ligga kvar där eftesom jag bara tar av den direkt när jag ska jobba. Men nä då jag tog på mej den...
Får nog vända upp och ner på hela skåpet i morn misstänker jag.
Kvällens jobb gick i alla fall som en dans. Vi var klara ovanligt tidigt. Gött.

Nu funderar jag på att sitta och uggla här ett tag. Håkan är ju och super så jag får väl roa mej bäst jag kan här.

Sötnöt. Arvika 09



Kommentarer
Postat av: Malin Fjäll

Usch vad tråkigt, hoppas du hittar den!

2009-07-22 @ 07:13:06
Postat av: Anonym

så gör jag jämt med! tankspridd te max hehe, christer tror att jag skiljer mej varje gång..hm... har du hittat den nu? hoppas! dom brukar ju dyka upp på nåt konstigt vänster :)

2009-07-23 @ 23:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0