Köttfärspaj

Japp det blev det till kvällsmat i dag. Den blev ovanligt lyckad denna gången måste jag säga.
Efter maten passade jag och kråkan på att ta en promenad i Oltorp. Solen har äntligen vågat sig fram nämligen. Brukar alltid vara nån tok ute och springa men i kväll var vi själva. Folk kanske har roligare saker för sig på fredagkvällarna kanske. Förresten skulle ni sett mej. Vi brukar gå långa varvet två gånger. Först åt ena hållet sedan vänder vi och går varvet motsols så att säga och jag lyckades snubbla på samma rotjävel två gånger. Det är väl bara jag som kan lyckas med sådana bedrifter...
Hepp nu ska jag snoka runt lite här innan jag kryper till kojs med min bok. Börjar ju jobba sju i morn så jag tänkte försöka komma i säng i tid. Försök duger ju...
Natti natti

Kommentarer
Postat av: Anna S

Tack! =)

2009-06-05 @ 21:02:36
URL: http://annasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0