Midsommar

Ja för faan det är ju midsommar nästa vecka. Helt otroligt vad tiden går fort. Jag älskar midsommar för oftast är midsommarfester extra roliga av någon underlig anledning. I år blir det favorit i repris från förra året. Fast med ett nytt värdpar förstås. Först ska vi spela brännboll (hoppas på bättre väder i år, jag såg ut som en elshock i huvudet efter att ha sprungit runt i duggregn och blåst). Sedan är det midsommar/inflyttningsfest hos Sandra och Linkan med grillning och annat smått och gott. Ska bli jättekul.

Så här skôjjigt var det förra året











Väldans rolig fest!

Nä nu mina kära vänner ska jag bänka mej framför LOST. wihooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0