Svettigt

ja fy fan, nu är man ju helt slut. Fick allt ringa till älskling och viska ljuva ord i luren så han kom och hämtade mej på jobbet. Hade nog kört i första bästa dike om jag satt mej på cykeln. Denna värmen tar kål på mej. Det är ju tur att man inte är fet för då skulle jag väl dött för fan. För att citera en jobbarkompis "Här springer jag runt som en grillkorv".
Dom kunde väl inte stava till AC när dom byggde om tornumsgården...
Men jag var ju "smart" och cyklade till jobbet i motvind i 30-gradig värme. Var ju kokt och stekt innan jag ens börjat jobba.pust.
Nä men nu ska jag väl sluta gnälla. Älskar verkligen värme men inte när jag jobbar
Nu måste jag ta tag i packning mm inför Arvika i möra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0