14 Mars

sovmorgon med stort S i dag då. snark. Men jag somnade så jävla sent i går. Hittade ne gamal dagbok som jag inte kunde sluta läsa i tills den var slut. jag var 18-19 och herregud säger jag bara vilka härliga tider. iofs var jag vilsen där strax efter gymnasiet men annars var det en rolig tid där man träffade kompisar varje dag i princip och gick på fest varje helg. Läste om en sak som jag missade där på året 2005 jag var ju på gran canaria också med päronen  men det hade jag visst glömt bort haha.

nu ska jagäta lite gröt och sedan komer min kära syster hit och väldsgästar på sina timmar. sedan blir det jobb för mej 16.30-21.00 lagom lång tur sådär höhö.

Vad hittar alla ni andra på i dag då?

Kommentarer
Postat av: JohannaN

gamla dagböcker är superroligt att läsa. Jag måste nog börja skriva dagbok igen ^^

2009-03-14 @ 13:22:30
URL: http://johannaniclasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0