Hemma!

Jahapp. Nu har jag jobbat färdigt. Gick faktiskt bra i kväll. men det är mer att göra nu och jag vet inte riktigt varför. fast det är väl vissa kvällar kanske.
Jävligt skumt väder har vi haft i dag med. Började som en väldigt fin vårdag med sol som senare underdagen övergick till mulet och sen när jag åkte till jobbet vid halv fyra vräkte snön ner och har gjort det resten av dagen och kvällen så nu ligger det ett tjockt lager snö ute så det ser ut som om tomten skulle komma i morn eller nåt. suck.
Nu ska jag ropa hit Håkan så vi kan beställa den där skiten nån gång.

uppdaterar senare...

Kommentarer
Postat av: cammie

tyckte väl jag kännde igen henne lite så där. Många år sedan sist jag träffade henne da..vad kan de vara..8 år eller nåt sånt? jiss.. :) Men om det är den Jenny jag tror det är så red vi tillsammans i ett par år.



Träffar du henne så får du hälsa (om hon nu kommer ihåg mig och Sunny Boys) hehe.



ha en fin kväll bruden!

2009-03-12 @ 22:17:00
URL: http://tuscha.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Crazy one

sv; okej :D

ne inte mkt, tv :)

2009-03-12 @ 22:33:02
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0