Hype

Jaha nu har jag fått lite gjort. Har vikt tvätt, satt igång en tvätt och fått fart i brasan. ställt in ren disk i skåpen har jag gjort också men är inte riktigt redo för den skitiga än höhö. Nu ska jag ta och göra ett fotbad och se på ett nyfunnet favoritprogram på svt play. Hype. Hur har jag kunnat missa det. Går på torsdagar i 2:an men det går ju lika bra att se det på nätet, så kan man se alla programmen man missat också. Gillar ni musik, intervjuer, mode och annat smått och gott i en lagom dos som jag så är det här programmet för er.

fotbad var det ja...


Kommentarer
Postat av: Alshammar - Style As Lifestyle

åh, fotbad!



sv: vi har gaft massor med snö, men idag smälter det;)

2009-03-13 @ 13:50:25
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0