Mat?

Börjar bli lite småhungrig nu. Ska nog svänga ihop en kulinarisk läckerhet snart....i alla fall ätbar.
Har härjat runt lite här i dag. Diskat, tvättat, bäddat och plockat iordning lite. Får spara lite tills i morn också så jag har någonting att göra (eller hur)
Fcik en smärre shock förut när jag skulle betala våran saftiga telefonräkning på 27 kr. hade massa pangar på kontot. Visserligen hade min lön kommit men den var ju inte så fet direkt så jag har väl varit väldigt sparsam med förra lönen. Alltid lik kul när man tror det värsta och det visar sig att man har helt fel. Så det blev en överföring tillsparkontot. klirr i kassan.

Hepp nu ska jag måla naglarna och se på rederiet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0