pajen står i ugnen

japp snart blir det mat. Älsklingen har kommit hem så vi ska snart äta och se på film hade jag tänkt. Sen blir det ju lost i kväll. woho. Blev ändrade planer i morn. chefen ringde precis och frågade om jag kunde jobba på dagen i morn innan mötet och det kunde jag ju givetvis. blir det några timmar extra och det är ju alltid bra.
Känner mej lite bättre nu också. vet inte riktigt vad det var med mej i natt.(Du och jag hade nog ett litet möte august höhö)
hepp nu plingar klockan. dags för mat!

Kommentarer
Postat av: August

Jag älskar paj! Ge mig!

Ja, jag tror faktiskt att vi hade för oss nått i natt...

2009-03-31 @ 19:17:32
URL: http://enligtaugust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0