trött

Ja jag tyckte ju såklart att det skulle vara en bra idé att gå och lägga mej en lite stund. Dumt gjort Kristin. Är ju ännu segare nu än jag var förut. Känns som om jag håller på och bli sjuk. vill inte! känner av lite småskav i halsen och hela kroppen känns tung som bly. jippi. Har mycket i huvudet nu ocskå. Verkar som om det är risk för att det blir väldigt lite jobb för mej i april och maj. Ni känner ju mej jag vill ju jobba mycket. Får se hur det blir när alla lagt in shema. men blir det som jag tror att jag får väldigt lite jobb ska jag nog passa på att bl annat ta  tag i körkortet. En anna skoj grej jag ska göra är att jag ska åka till london. wihoo! ska hälsa på min kära vän Sanna "the zombie" Hon jobbar nämligen där nu. Resan blir av i antingen april eller maj. men jag är hypersugen nu så det blir helst i april höhö. Fatta vad kul vi ska ha. Får se hur många dar jag blir där då.

som sagt inget ont som inte för något gott med sej. Ska ju jobba megamycket i sommar så jag klarar mej nog.

Här är en liten bild på mej och zombien

Nyår 07/08 var det enda jag hade på denna datorn höhö
Ser fram emot detta nåt grymt

Kommentarer
Postat av: Louise

Tack tack! :)

2009-03-09 @ 19:35:13
URL: http://lojsans.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0