16 Maj

Chabba på er!
Nu är jag på hemmaplan igen då. Härligt va? Visst har ni saknat mej höhö
Var ju egentligen hemma i går men var inte i ett sådant skick så att jag kunde blogga om man säger så. Har haft den värsta flygfärden i mitt liv ska jag säga er. Önskade ett tag att planet skulle störta så jag slapp ifrån skiten. Va?Flög hon bakis tänker väl ni, om det ändå var så roligt. Hepp jag lyckades ju såklart bli sjuk sista dagen. alltså i torsdags. Vaknade på torsdagen och kände mej inte riktigt på topp om man säger så. Men jag gav mej ändå ut på lite sightseeing på egen hand. Gjorde en ganska rejäl stadsvandring från piccadilly circus till camden market vidare till trafalgar square (stavas?) knatade på till big ben, över bron till london eye och tänkte lite för mej själv att herregud vad hurtig jag är jag kanske ska gå ända hem till canada water (där sanna bodde) det kan ju inte vara så långt. Följde themsen fram till milleniebron och orkade inte gå en meter till. letade upp närmaste tunnelbanestation och tog mej tillbaka sen låg jag död inne i sängen resten av eftermiddagen och kvällen. Mådde illa och kände mej helt död. Tänkte väl att det skulle gå över men nej då. Var tvungen att åka iväg till flygplatsen vid 03.30 för flyget gick 07. Tog taxi hela vägen dit eftersom jag inte orkade krångla med buss när jag var så dålig kom till flygplatsen och där mådde jag ganska okej. det kändes som om jag skulle klara av flygningen i alla fall. När jag sätter mej på planet blir jag såklart sämre och känner att jag bara måste spy. Så så fort säkerhetsbältet slocknar får jag klämma mej ut (sitter givetvis längst in) alla andra tänker ju ungefär samma sak så det blir ju kö och paniken stiger. Snart spyr jag på er ungefär. Gud vilket fräscht inlägg...
Jag försökte i alla fall spy inne på toaletten men det gick inte jag blev bara ännu sämre. vit i ansiktet går jag tillbaka till min plats och brötar mej längst in. (mina svenska medpassagerare ser måttligt roade ut) jag tar på mej mp3:n för att få nåt annat att tänka på och härdar ut in i det sista tills jag måste gå på toaletten igen. Brötar ut. (dom ser ännu surare ut) sen stannar jag på toaletten resten av vägen. mådde skit verkligen. sen hör jag i högtalarna att man måste sätta sig på sin plats för planet ska landa om 20 min.så då får jag lämna min trygga vrå. när jag kommer fram till min rad står det en flygvärdinna där och undrar hur jag mår. mina kära stolsgrannar hade varit oroliga för mej. sen blev jag servad från topp till tå med vatten, choklad you name it. såklart av en snygg flyggvärdinnekille. sen fick jag till slut gå av och se min älskling håkan och gå till bilen och då kunde jag äntligen få börja gråta och skrika som jag velat göra hela flygresan. världens hemskaste bilfärd hem där jag bara satt och skrek och yrade och när jag väl kom hem kunde jag inte stå på benen utan trillade ut ur bilen så håkan fick bära in mej i huset. Försökte spy lite till men det kom ju givetvis ingenting. Slängde mej i sängen och sov från 12-18.15 ungefär. då mådde jag lite bättre. men senare på kvällen blev jag illamående igen och gick och la mej och sov till nu och i dag mår jag helt okej. inte helt frisk men nästan. vete fan vad jag råkat ut för.svininfluensan? höhö nä då har välfått i mej nån skit helt enkelt. i alla fall tveksamt om någon orkar läsa hela detta inlägg som är längre än en förlossningsberrättelse. Nästa inlägg bli roligare jaglovar. jag hade ju kul när jag var i london.
hej så länge


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Usch då, låter inte alls kul Kan ju vara svininfluensan, kolla om det vuxit ut ngn knorr än, eller om hudtonen börjar gå mot det rosa :-) Ne, var nog säkert matförgiftning eller ngn skit! Hoppas du känner dig bättre nu!

2009-05-16 @ 11:47:02
URL: http://sweetsweetcorn.blogspot.com
Postat av: sofia

de e lugnt ja bläddra igenom allt haha stackare de e verkligen min värsta mardröm du har vart me om! fy fan

2009-05-16 @ 13:53:08
URL: http://snhmusic.blogg.se/
Postat av: Malin Fjäll

Men fy vad jobbigt! Hoppas du mår bra nu iallafall!

2009-05-16 @ 15:50:32
Postat av: Diana

ÅÅ stackare!! you poor thing.. nu ska man aldrig mer klaga över en bakfylla!

2009-05-17 @ 14:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0