29 Maj

morning...
Här sitter jag och äter frukost. Har tagit en dusch nu på morgonen och lyckades klara mej utan att bli grön i huvudet. Halleluja!
Kan börja med att berrätta lite vad vi gjrde i går då. Vi begav ju oss till Skövde och det första vi gjorde var att springa in på resia och punga ut med ett antal tusen för resan. Sedan hämtade vi upp kristin som slutade jobbet och åkte ut till Thai house. där åt vi buffén och det var så sanslöst gott. Dom hade alla möjliga sorters färska grönsaker, kött, kyckling, räkor,musslor, nudlar, såser you name it! Sedan fickman häva på allt manville ha på tallriken också lämnade man fram det till en liten gubbe som lagade till det. skitgott! Man fick äta hur möe man ville höhö. Sedan fick vi friterad banan med vaniljglass till efterrätt, mums.
Sedan åkte vi hem till Henke och Kristin och började boka lite bröte. Så nu har vi bokat tågbiljetter fram och tillbaka och övernattning på söndagen på rest and fly, vi åker så tidigt på måndag morgon så vi får sova några timmar på arlanda. Sedan hade vi pratat om att se på något typiskt amerikanskt, när vi väl är i USA, så vi har bokat biljetter till en baseballmatch mellan New york Yankees och Chicago white soxs (stavas?) Ska bli så jävla ballt!

Kan visa lite bilder från de olika hotellen där vi ska bo

Här ska vi bo i New York, i byggnaden i mitten


I Miami ser det ut så här


Och båten vi ska åka med ser ut så här.Gigantisk...


Sen när vi är i Miami skulle i alla fall jag vilja åka till universal studios. Verkar hur häftigt som hellst. DOm håller på och bygger ett Harry Potter land där men tyvär öppnar det 2010. jävla skit!
Vi får se vad som händer.

hepp nu ska jag väl göra mej iorning lite för jag ska åka till skövde i dag igen hehe. Mamma, brorsan ch jag ska åka och shoppa lite är det tänkt. Jag måste hitta skor och väska till bröllopet!

hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0