4 Maj

morsning korsning
Då ska va se om jag kan vara en duktig bloggare den här veckan då. Var lite trött i dag så jag vaknade 10.00 och låg kvar i sängen och drog mej. Men jag fick snabbt eld i baken när Håkan ringde och sa att han hade glömt köra ut soptunnan (den är oroväckande knökfull igen) så den fick jag springa ut och förflytta. Får se om vi har missat sopbilen eller inte. har inte hört den än i alla fall. håll tummarna! höhö

I dag händer det inte så mycket för tilfället. Var meningen att jag skulle följa med mamma och per till stan men jag orkar nog inte det. Är så jäkla seg. Men i kväll däremot händer det grejer. Då ska jag och syrran åka och prova klänningar i lundsbrunn. Hon en brudklänning och jag tärnklänning. ska bli sååå kul. kameran får nog följa med så ni kan hjälpa mej att välja (för känner jag mej själv rätt kommer jag vela en hel del.) Hittar jag ingen där får jag lite smått panik men jag ska ju till London på söndag så då får jag väl härja runt lite där. Det löser sej. det är ju ett roligt problem i alla fall hehe.
hepp nu ska jag skyffla i mej mer vaniljyoghurt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0