hemma

jaha då har man parkerat röva i soffan igen då. Åkte iväg till skövde vid tre och flängde runt lite där. Köpte ett par skor som i alla fall jag kan tänka mej att ha till klänningen på bröllpet. Jag har ju långklänning så det är ju inte så mycket av skorna som syns direkt. Ville i alla fall ha dom så köpa dom skulle jag gjort i vilket fall

Så här ser dom ut. Dom var i alla fall jättebekväma och det är ju ett plus.


Jahapp får se om dom blir bröloppsskor eller inte.
Köpte mest lite smink i övrigt. Ny maskara och sånt som behövde fyllas på liksom.
Efter skövde skjutsade vi hem brorsan som också vart med på våran shoppingtur. Språkade lite med pappa och lämnade tillbaka hans resväska. Sedan for jag och mor vidare till Kvänum, närmare bestämt till moster neta för jag hade totalt glömt bort att jag hade lovat att klippa hennes lugg i dag. Klippte luggen och inspekterade "min" trädgård höhö. Sen fick jag med mej en hel sockerkaka hem. mums.
Nu ska jag snoka vid datorn och sedan slänga mej på sängen och läsa första boken i twilight-serien som jag passade på att köpa i dag också.
Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Louise

Nice!! Önskar att jag med kunde gå i höga skor, men tyvärr ser det ut som om jag gjort något i brallan när jag går :P

2009-05-29 @ 22:09:09
URL: http://lojsans.blogg.se/
Postat av: Malin Fjäll

skitsnygga skor! Är allt bra med er annars?

2009-05-30 @ 08:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0