Mer london....

Andra dagen gav sanna och jag mej av på upptäcksfärd


Vi hammnade i Notting Hill. Där fanns detta fina hus...

...och kaniner i skyltfönstren...

...och rosa trehjulingar.

Här skulle en djungel få komplex...

Fattar ni hur myckat jag ville ha den här?

mmm god mat

tuffa ljus på restaurangen

Nu till höjdpunkten i Notting Hill. Filuren jag har ringat in i bilden sitter på en kontorsstol som han körde mitt i gatan ner för en backe BAKLÄNGES. Det roligaste var att det verkade som om det bara var jag och Sanna som tyckte det var konstigt. (han kunde gå också visade det sig senare)

På väg till oxfordstreet hittade jag en kompis

Inne på Primark var det totalt kaos. Billigt som faen. shop shop. Visar mina kap en annan dag


Det får räcka så länge. Fortsättning följer...


Kommentarer
Postat av: august

Jag saknar dig!!!!

Vilken fin trehjuling.... jag tror att de har funnits en sån "kristallkrona" på ellos förut...hmmm. Hoppas zombien mådde bra! Puss och kram, kom till stan...

2009-05-21 @ 21:50:20
URL: http://enligtaugust.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Åh, älska Primark! Var min favvo-affär när jag bodde i London. Världens sämsta kvalitet dock...men vad gör det när ingen annan i Sverige har likadana kläder?? ;-)

2009-05-21 @ 23:02:39
URL: http://sweetsweetcorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0