26 November

Godmorgon eller vad man ska säga.
Usch vilken jobbig natt jag haft. Vaknade i vanlig ordning vid 04.40 och kravlade mej iväg till toaletten. Försökte göra det med ögonen stängda i princip. Slängde mej sen i sängen men lyckades inte somna om. Det var totalt omöjligt. Det var likadant i går. Men i dag vred jag mej till 06 och då gick jag upp och kokade gröt och satte igång en brasa mm. Sen satte jag mej vid datorn och blev jättetrött så vid 07.30 gick jag och la mej igen och precis när jag lyckats somna ringer syrran såklart. Sen var man ju piggelin igen så det var ju bara att gå upp. Har ätit frukost nr 2 nu och sitter och kikar på Sunes jul. Mår lite illa och hoppas på att det ska gå över snart...

Är ledig i dag och ska försöka få gjort lite packning och så. Verkar som om köket kommer bli iorning så vi kommer in innan jul och då är det gött att få iordning lite. Ska börja flytta grejer nästa helg och veckan som kommer därefter. Så kul!
Men jag väntar nog med att dra igång tills illamåendet har släppt lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0