Trött

Jo men visst här sitter jag och hänger med huvudet. Känner egentligen för att gå och lägga mej men jag väntar tills älsklingen kommer hem. I dag har jag inte fått någonting gjort med packningen eftersom jag har haft en datanörd och ett litet charmtroll här. Kan inte fatta vad mycket Hugo har lärt sig. Han kan härma allt man säger och färgen orange har han full koll på. En rätt smart tvååring va. Jag är en stolt moster. Jag försökte få honom att säga Kristin men då tittade han bara lurigt på mig och sa moster! haha så sööööt.

Det är så kul för det känns som om alla ska ha barn nästa år. Har i dagarna fått reda på två till som väntar smått. Hur kul som hellst! Babyboom!

Nä nu ska jag nog kravla iväg till kylen och se om det finns något ätbart jag kan proppa i mig...

natti natti


Kommentarer
Postat av: malin

hehe ja men det är ju så kul att kika på bilder ju! =) ja visst är han duktig! nu kan han boken han fick utav mormor i julklapp utantill typ..=)

2009-12-01 @ 08:08:29
Postat av: malin

hmmm födelsedagspresent mena jag ju..har bara sovit 2,5 timme..skyller på det..;P

2009-12-01 @ 08:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0