2 Oktober

Hej alla mina kycklingar!
Nu är jag hemkommen ifrån staden med en del shoppingfynd och framför allt en ny frisyr. Är så himla nöjd och Håkan älskar det (inte för att hans åsikt är värt ett rötet lingon men... *host* höhö) så det ska ni få se bild på minsann.
Åkte som sagt in till Lidköping med 9 bussen i morse och häckade lite på hörnan med di andre virrpannorna som pratar för sig själva inann affärerna öppnade. Gjorde några inköp på gina och traskade vidare till H&M och köpte på mek massa smink också fick man 10% rabbat på alltihop. gött! Sedan gick jag och kikade på syster när hon fick håret kapat. Efter det så började det kurra i våra magar så vi mötte upp resten av familjen johansson och lunchade på Henrys café. Jag tog ju givetvis en laxsallad och avslutade med princesstårta till efterrätt.
Sedan dumpade dom mej och jag gick och klippte mig och gjorde därefter resten av stan. jajjemän det var väl en detaljerad beskrivning av dagen. Nu ska jag knäppa några bilder på huvvet så ni får säga vad ni tycker.
Hejsan hoppsan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0