12 September

Hej hopp i lingonskogen!
Käck jag är va?
I dag var det första arbetsdagen på nästan tre veckor. Men det gick faktiskt ganska bra och det var skoj att komma tillbaka. Efter jobbet åkte jag och kråkan till Oltorp och gick två långa varv, kändes gött. Det är så fint i skogen nu när det börjar bli höstigt. Jag gillar. Förresten har jag ju inte berättat vilken klant jag är. I går när jag tog ur tvätten och hängde upp den hittade jag en väldigt liten tröja som en gång var i Håkans storlek. Tydligen fick man inte slänga in den i tvättmaskinen så den fick skumpa runt bland alla andra skitiga kläder. Nädå det var handtvätt på den så den hade krympt till Heinekens storlek. Jag har aldrig i hela mitt liv lyckats krympa eller på annat sätt förstöra ett klädesplagg i tvättmaskinen även fast jag blandar hej vilt. Bra gjort Kristin. Stjärna i kanten.
Nu ska jag snoka runt lite här och sedan kommer mer bilder från resan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0