Lugna puckar

Jomen visst. Nu är man hemma från jobbet igen och det gick som smort. Var en riktigt lugn kväll och det är ju mysigt om det kan va det ibland så man slipper springa runt som en skållad bäver hela tiden. Jag är extra glad nu också för jag har lyckats bli ledig på lördag kväll. Jag och en kollega har planerat utgång sen en tid tillbaka och vänt och vridit på varenda person för att kunna fixa ledig lördagkväll åt mej. Men svich så löste det sej i kväll. Yey. Nu kommer nästa stora dilemma. Mitt hår. Måste klippa mej innan lördag. panik! Hur lätt kommer det bli att få en klipptid hos min frissa på fredag? Måste ringa och kolla det i morn. Annars får jag väl testa en annan frisör (ve och fasa). Kan inte se ut så här längre. Kvittar ju hur man sminkar och grejjar om håret ändå ser ut som en överkörd iller. Jaja dagens i-lands problem.
Nu ska jag snoka runt lite här och kanske lägga mej, eller blogg mer, vem vet
hej hopp 

Kommentarer
Postat av: Louise

Ja ibland önskar man att det fanns en avstängnings knapp någonstans! :D

2009-09-30 @ 22:26:24
URL: http://lojsans.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja detta med håret. Peruk kanske?



Sv:

Nej jag jobbar tyvärr inte med hästarna. Det är en DYR hobby, men förhoppningsvis ska det kunna bli lite mera pengar ifrån dom i framtiden.

Jag jobbar som annonssäljare på NLT i Lidköping.

2009-10-01 @ 08:55:16
URL: http://www.metrobloggen.se/firemoonhorses

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0