24 April

Herre min je vad längesen det var jag bloggade nu. Varje gång jag har satt mej ner för att plita så har huvudet kännts tomt. Nu tänkte jag att jag skulle ignorera luftbubblorna i hjärnan och uppdatera er lite. Senaste veckan har det ju faktiskt hänt en del. En del jobbiga saker faktiskt. Jag har ju som ni vet haft en sån jävlig klåda och blev för ett tag sedan skickad för att lämna blodprov för gallsyror. Fick samtal från min bm en vecka efter det att de var förhöjda. Den övre gränssen låg på 40 och jag hade 39 så jag fick en tid hos spec. mv i lidköping i onsdags. Han innan det läsa en hel del hemskheter om graviditetshepatos och var riktigt orlig. På onsdagen fick jag göra UL och dom mätte bebisen från alla håll och kanter och beräknade vikten till 2089g alltså helt som det ska vara i min vecka. Kändes väldigt skönt. Allt såg bra ut. Ska dit igen den 3 maj för kontroll. Har också fått lämna ett till prov för gallsyra som förmodligen kommer ta en vecka innan man får besked. Håll tummarna för att det inte ökat!
I dag går jag in i vecka 34 och ska försöka få kråkan att fota magen så ni får se.
Just nu sitter jag här och käkar godis och lyssnar på machine head medans bebisen dansar i magen <3
Ska snart hoppa in i duschen och efter det fixa manikyr och så småningom fixa spacklet (i fejset) för i kväll blir det minsan fest. 3x25-års fest. Hoppas jag orkar vara med ett tag. Ska bli så skoj!

Kommentarer
Postat av: sändy

Men shit! Jag ska knipa med tummar å tår att det går bra!

2010-04-24 @ 21:37:26
URL: http://darkling.blogg.se/
Postat av: cammie

Snart har vi våra bebisar! jag tycker tiden har gått sjukt fort..

2010-04-25 @ 12:30:32
URL: http://tuschaa.blogg.se/
Postat av: Bella

Machine head är bra terapi för bebisen :)

Jag håller tummarna för dig!

2010-04-25 @ 12:31:14
URL: http://bellathebean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0