3 April

Morsning korsning
Nu är det dags att rycka upp sej lite tycker jag.
Har legat i sängen i princip hela veckan och har inte blivit något bättre. Så nu försöker jag komma upp och sitta lite och det funkar bra om jag inte sitter för lågt. Gött med långhelg så jag kan ha min älskling hemma till hjälp. Fattar inte hur jag ska kunna ta mej upp ur sängen utan honom vissa gånger alltså...det problemet får jag ta då helt enkelt. I dag har jag inte gjort så mycket. Sovit dåligt så jag gick upp ganska tidigt och satte mej vid håkans dator. Men till slut gick ögonen i kors och jag försökte sova igen men det var ju omöjligt eftersom jag inte kunde ligga bekvämt. Så frustrerande. Slumrade väl till någon gång vid 13.00 och vaknade vid tre så två timmar att hurra för.
Just nu har jag precis slängt i mej ett glas apelsinjuice för att få upp blodsockret som låg någonstans nere vid knäna...borde väl äta nåt men jag är så jävla osugen. Fil däremot skulle jag kunna klunka flera liter men jag har precis tagit en järntablett så det går ju inte...
Hade gärna velat ut och gå i det fina vädret men det är ju omöjligt just nu.
Aja lblev en del gnäll ändå märker jag men det är sån jag är just nu.
Måste be kråkan ta kort på maggen nu också för i dag går jag ju in i en ny vecka. Inte långt kvar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0