4 April

Hallå...
Denna påskdag har spenderats hos pappa med lite god påskmat mm. Margaretas barnbarn och Hugo var där så det var full rulle precis hela tiden haha. De var lite rädda för pappas jakttrofeér som hänger på väg upp för trappen. Spöke sa hugo hehe. När vi kom hem var jag så extremt trött efter som jag sover så dåligt på nätterna och lyckades däcka i sängen några timmar. Underbart.

Här kommer några bilder från idag
På väg till Vinninga tog vi vägen över Skara så Håkan kunde hoppa in på Jula och köpa på sig lite nödvändigheter. Eftersom jag haltar värre än en enbent gnu så fick jag stanna i bilen där jag hade den här fantastiska utsikten...eh?



Hugo kör bil

Det här ser kanske inte så gott ut men det är det...


MUMS


Hepp nu kurrar det så förbannat i magen så nu får vi se till att göra något åt det

Kommentarer
Postat av: cammie

ja, känslan är skum lixom :) haha. Jag vet i fan asså, nästa gång jag är hos MVC så ska jag be att hon känner om bebis är fixerad.. för jag känner rörelser ändå nere i murran. Vet du om din lilla har fixerat dig??

2010-04-06 @ 13:00:25
URL: http://tuschaa.blogg.se/
Postat av: sändy

must have påskMUST! :D

2010-04-09 @ 12:35:06
URL: http://darkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0