16 Augusti

Jomenvisst
Helgen har varit lugn. Inget Melissa horn och inget ikea. Vi har trots vackert väder degat i soffan, att vi bara kan med, och haft ett rejält filmmarathon (hur nu det stavas)
Just nu sitter jag och dricker fanta och firar att jag slipper laga mat för vi är nämligen bortbjudna till svärföräldrarna ikväll (yey!)
Jag väntar otåligt på att Håkan ska komma hem...inte just för att han ska komma hem utan för att han har med sig våran filmkamera som vi äntligen fått tummen ur att beställa. Blir väl slagsmål om vem som ska få pilla på den först kan jag tro. Kunde ha haft den redan i helgen men givetvis så hade den skickats till helt fel ställe och snopna fick vi bara hämta ut upphängaren till teven, vi beställt från samma ställe, som nu står och dammar i ett hörn. Får se vilket årtionde den kommer upp på väggen...
Hepp nu ska jag nog bre mig en macka eller två så jag får lite i magen.
hej på dej


Kommentarer
Postat av: sassa

haha jaså! det e syrrans kök =) men de e riktigt snyggt!

2010-08-17 @ 22:44:30
URL: http://onlysassa.blogspot.com
Postat av: Josefin.

Hallo.. Såg att du hade kommenterat på tuschaa's blogg om trosorna. Shaping Shirley eller vad dem hette. Vart kan man inhandla såna, vet du det? Krasm

2010-08-19 @ 08:52:44
URL: http://meandmykiddos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0