20 Augusti

Tjo tjip!
Har inte bloggat på ett tag men jag har liksom inte haft någon vidare lust. Går liksom inte dra fram någorlunda intressanta inlägg ur röven direkt...
Idag har jag i alla fall Malin och Hugo här så det är livat värre. Hugo har rivit fram alla leksaksbilar jag äger och rejsat runt med dom. MEEEER BILAAAAR skriker han och blir fruktansvärt vresig när jag säger att nu får det vara nog. Gullungen. Vide ligger (otroligt nog) och sover just nu. Nybakad kladdkaka har landat i våra magar och vi vräker oss i soffan framför hitta nemo som Hugo alltid kräver att vi ska se när han kommer hit.
Malin har tagit så himla fina bilder på Vide så det är inte klokt. Dom kommer i ett inlägg snart (vilken teaser jag är...)

Kommentarer
Postat av: syrran

japp mästerfotografen har varit i farten igen...;P

2010-08-20 @ 15:50:14
URL: http://mrsjohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0