4 Augusti

Hej hopp!
I dag har det varit änna hektiskt. Jag och Vide har varit och flängt med mor min nämligen. Först gjorde vi ett stopp hos syrran där vi intog lite fika och byggde lego med Hugo. Sedan for vi vidare in till stan eftersom jag var i stort behov av blöjor...nja inte JAG just men ni förstår nog vem jag menar...
Lite annat smått och gott följde ju med ner i korgen givetvis eftersom jag skulle ge mej på att baka en kaka på ett recept jag fått från Sandra (den står och svalnar nu så vi får se hur den blir...) Sedan åkte vi till brors nya lägenhet och röjde lite, det nötet som hade lägenheten innan vet nog inte vad städa är för någonting så det blir ju ett fett avdrag på hyran nästa månad om man säger så...
Åt pizza gjorde vi med. mumma.
Sedan åkte vi till baka till syrran IGEN eftersom jag glömde ta med min kakform som syrran har hållt som gisslan i ett halvår minst (som för övrigt var helt sönderskrapad, hit med en ny tack!)
Sedan var vi äntligen hemma där jag dumpade över en trött liten herre i sin säng och som nu nu sover gott.
Håkan håller just nu på att sätta ihop våran nya säng eftersom han har målat klart rummet som ska bli vårat sovrum. Så i natt får vi inviga den...det lät ju änna lite pörrigt men ni behöver inte oroa er för något sådant orkar vi inte med höhö
Nä här kan jag inte sitta och klämma längre, får väl ta mej en titt på den där kakan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0