9 Augusti

Hej hopp!
Då var man hemma igen. Har varit en jättemysig helg med ett fantastiskt bröllop. Nu är man ju rätt sugen själv på att vandra altargången fram men man måste ju desvärre vara två om den saken höhö
Slänger väl ut lite bilder senare.
Älskade lille Vide blir två månader i dag så vi ska fira honom med tårta i eftermiddag. Just nu sover han. Jävlar vad den ungen kan sova i går somnade han kl.20.00 och sov hela natten till åtta i morse. Tolv timmar(!) som sagt han brås på sin far...
Nu verkr det som om jag måste slänga på mig lite paltor så drar jag och mor min, som spenderat natten här, iväg till Vara för att köpa tårta mm.
Smell you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0