13 December

Glad lucia på er allihopa! I morse kom Vide och Håkan intassande i tomtedräkter med kaffe och lussekatter till deras älsklingsmorsa sjungandes en trevlig lussemelodi...eller inte (drömma kan man ju). Vide vaknade ju av sig själv i morse vid halv åtta men själv var man ju inte gör pigg direkt. Efter lite mys sparkade jag mig själv ur sängen och där efter jagade jag upp Håkan så dagen kunde ta sin början.
Jag och Vide har slagit in lite julklappar nu på förmiddagen men när han satte igång sirenen så slängde jag honom i sängen och efter en hel del protester så somnade han till slut. Nu ser det ut som kriget här men jag ska ta tag i det....snart.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0