22 December

Tja tja!
Oj oj idag sov vi till tio så man är änna lite efter här men jag tyckte att Vide skulle få sova så länge han ville nu när han är sjuk. Han har inte haft någon feber än så länge så förhoppningsvis slipper han det i dag. Fast jag tror inte febern bara har med förkylningen att göra för han har åtminstone tre tänder på gång vad jag kan se. En "vampyrtand" spricker snart fram. Sötnosen.
Får se vad man hittar på idag då. När Håkan kommer hem ska vi i alla fall julpynta lite. Håkan kommer väl ställa fram och jag plockar bort haha. Jag är lite allergisk mot tomtar nämligen men någonting måste man väl ta fram nu när vi ska fira julen här hos oss i år.
Nepp men nu ska jag slösurfa lite medans gossebarnet sover.
Hörs senare!

Här kommer förresten bilder på håret som jag glömt visa. Mamma var framme med kameran direkt när jag kom innanför dörren efter frisörbesöket.


Rejält kort blev det så det är gött för jag har nämligen tänkt bli blond igen (nä här har vi inte svårt för att bestämma oss). Tycker absolut att jag passar i mörkt men jag känner mej nog mest som "mig" i blondt och så är det bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0