3 December

Tjo!
Fasen vad jag har sovit dåligt i natt. Snark! Somnade as sent verkligen. Fattar inte varför jag har så svårt att somna nu för tiden? Det känns som om jag ska hamna i koma när jag sitter i soffan men när jag lägger mig i sängen blir jag helt klarvaken. Jaja det växer väl bort eller nåt.

I går var det jättemysigt verkligen. Ångrar att jag inte tog med kameran. Dels hade dom dukat så mysigt och i den långa korridoren fram till rummet där vi åt hade dom ställt en lång rad med ljuslyktor. Smarrig tacopaj blev det och kladdkaka med after eight i till fika. Medans vi gjorde kransar så skickades det runt en skål med rockyroad. Smarrigt!
Det var så himla fint ute i gårkväll när jag gick till församlingshemmet. Ångrar så att jag inte hade kameran. Funderar på att springa ut en sväng i kväll och fota lite.

Här är mitt konstverk jag fick till i går. Självklart skulle det vara vide i min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0