4 December

Yo!
Jaha här sitter jag och degar och ska snart försöka släpa arslet till duschen. Håkan och Vide ligger och busar. Han lär ju inte somna fören efter nästa mål i alla fall för han sov till 9.30 i dag(!)
I dag händer det med andra ord ingenting men i kväll däremot blir det party party. Dianajävel fyllde 25 i går och det ska ju självklart firas. Filmtema är det på festen och i går kom jag och Håkan på vad vi skulle vara. Det där med att vara ute i god tid är inte riktigt våran grej. Jag hade massa idéer allt från den där Mary till Ace Ventura men som sagt i går bestämde jag mig. Ni får hålla er till i kväll eller kanske ända tills i morn höhö
Nepp duscha kanske?

Ses i kväll babe!


Kommentarer
Postat av: Bella

Ååååh, där skulle jag ha velat vara!

Hoppas ni får riktigt kul!

2010-12-04 @ 18:45:09
URL: http://bellathebean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0