6 December

Oj oj oj. Ni måste ju tro att jag har gått och dött eller nåt. Inget bloggande på hela helgen men jag har haft så fullt upp med 25-årsfest, julbord och adventsmys. Ska visa lite bilder senare från helgens bravader.
I dag sov lilleplutt till 09.30 igen. Det kanske låter lite dumt men jag hoppas inte det blir till en vana för eftersom Håkan inte ställer larm så går ju han upp när Vide "larmar" höhö så då blir hanså väldigt sen till jobbet. Blir nog så att vi får börja ställa klocka så vi kommer upp i någorlunda tid. I dag har det hittils inte hänt så mycket. Har röjt upp lite i röran som blivit i helgen. Ska nog ta och käka något nu för det börjar suga i tarmen. Lite choklad kanske?

Kolla så många adventskalendrar jag har (okej en är Håkans och en är Vides...) Dom fick vi av Håkans gulliga mormor i går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0