Ännu en trökig rubrik

Hej hopp! Har haft en datorfri dag i dag kan man säga. I eftermiddag stoppade jag ner korven i vagnen och gick till Eve för att starta vårat Harry Potter marathon som vi planerat i evigheter men aldrig fått tummen ur att genomföra. Nu när vi båda är mammalediga ska vi väl hitta tid till det höhö. Första filmen avklarad idag tillsammans med sovande barn och en god fika. Jag hade tänkt ta med mig lussekatter men dom hade Håkan redan hunnit äta upp. Katten också...
I morgon blir det Harry Potter och hemligheternas kammare.
Vide har varit en riktig solstråle i dag. Inga problem alls med att få honom att somna. Förut när jag lade honom för natten så satte jag på speldosan och gav honom tutten. Han tittade på mig och lade ner huvudet och började tutta och somnade sedan. Ibland har man det lätt.

Mysunge
  

Kommentarer
Postat av: Louise

Bara för att reta dig hihihihi! Tack så mycket :)

2010-12-07 @ 21:56:29
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0